wtorek, 19 lutego 2013

Bezglutenowe Pyskowice

Pisanie pracy magisterskiej zabiera mi aktualnie najwięcej czasu, dlatego też szybki wpis, o którym ciągle zapominam. Od jakiegoś już czasu zbierałam się do tego, żeby poinformować o bezglutenowych Pyskowicach. 

W okolicach apteki Centralnej, zaraz na przeciwko kiosku ruchu, jakiś czas temu został otwarty mały sklepik ze zdrową żywnością. Z rozmowy z właścicielem dowiedziałam się, że na wiosnę chce do sprzedaży dorzucić własne ekologiczne warzywa i owoce. Na tą chwilę można zaopatrzyć się w podstawowe produkty bezglutenowe, oczywiście znajdą się też inne ekologiczne rzeczy takie jak kasze, mąki itp. Sklepik jest naprawdę niewielki, ale mimo to plus dla Pana, że otwarł go w Pyskowicach.

Dodatkowo zauważyłam, że w Netto, na stoisku z pieczywem można zakupić makarony bezglutenowe. Jeśli komuś zabraknie w niedziele do rosołu, wie już gdzie może szukać:) Od pani ekspedientki wiem, że w planach było więcej produktów, ale na razie czekają.

Dzisiaj to wszystko, mam nadzieję, że w najbliższym czasie znajdę dla Was więcej czasu. Do następnego :)

8 komentarzy:

  1. To dla ciebie super sytuacja,a także dla twoich znajomych, gdyż nie musicie już szukać niektórych produktów :) powodzenia w pisaniu pracy magisterskiej :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie dziękuje:) mam nadzieje, że praca będzie szła do przodu:)

      Usuń
  2. masz na myśli tę na Wojska Polskiego? Czy na Armii Krajowej??

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tą na Armii Krajowej, niedaleko poczty, hmm ta na wojska też jest centralna?

      Usuń
    2. nie, nie ;p tylko nie wiedziałam, że tam kiosk ruchu postawili ;d ok, przejdę się :)

      Usuń
  3. Zainteresowałeś tym, jakie tematy tutaj poruszasz . Może zainteresujesz się rónież i moim blogiem.

    OdpowiedzUsuń
  4. Jestem szczęśliwa że znalazłam TAKIEGO bloga, nie przypuszczałam że na diecie bezglutenowej można wyczarować takie cuda! Dziękuję za przepisy i proszę o jeszcze :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bardzo mi miło:) i oczywiście zapraszam jak najczęściej:)

      Usuń